Veelgestelde vragen - Liplicking Balm

Veelgestelde vragen

1. Kan ik ook een bestelling als kadootje naar een ander versturen?
Jazeker , dat behoort tot de mogelijkheden , het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Je kunt het vakje inpakservice aanvinken en als je hierbij een ander adres invult dan zorgen we dat het daar direct heen gestuurd wordt. We maken er een mooi cadeau van, met een gratis mini-kaartje , de eventuele tekst kun je invullen in hetzelfde vakje (tekst). Wil je er een andere kaart bij? Zoek er dan 1 uit in de shop .

2. Met wie verzenden jullie?
In Nederland en België verzenden we met PostNL en DHL.

3 Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We streven er naar je bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden. Vaak verzenden we je bestelling gewoon nog de volgende werkdag, maar in drukkere perioden kan dit uitlopen tot 3 werkdagen. Houd ook rekening met langere levertijden rond feestdagen i.v.m. drukke tijden bij de verzendbedrijven!

4. Hoe kan ik jullie bereiken
Je kan ons overdag bereiken via telefoon +31(0)6 519 65 717 of even een mail sturen naar: liplickingbalm@gmail.com

5.Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Alleen na telefonisch overleg is het mogelijk om bestellingen op te halen.

6. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Ben je ergens niet tevreden over? Dat is niet de bedoeling en zodra u het kenbaar maakt, gaan we het oplossen. Neem dan contact met ons op via e-mail: liplickingbalm@gmail.com
Wij streven uitsluitend naar tevreden klanten !

ideal-logo-1024
Bancontact-Original-logo-RGB
klarna-logo-1024×570
2560px-Giropay